dimecres, 3 de novembre del 2010

Economia de guerra


Hola familia.

Rara vegada escric en aquest blog, i malauradament aquest cop ho faré per donar no-molt-bones-notícies.

Alguns ja ho sabreu, altres potser no, però la questió es que tot indica que el gener de 2011 m'en vaig a l'atur. El Departament d'Agricultura està en bancarrota i els eventuals del capítol 6 som els primers en caure. Desde les altes esferes ens diuen que faran tot el possible per tornar-nos a contractar el més aviat possible, però ningú sap quan serà.

Així que amb l'Agnès hem decidit entrar en economia de guerra. Obviament i com ens ha caracteritzat sempre, aquest concepte el reduirem a l'absurd i gastarem diners estúpidament en cosas inncesàries (com un cotxe nou) i retallarem en coses relativament importants (com ara comentarem), però això es marca de la casa.

Així doncs passo a exposar el punt concret que m'ha fet venir a explicar-vos tot aquest rollo: els regals de Nadal.

"Se hace saber por orden del [introducir nombre de monarca y/o ser mitológico a conveniencia] que la familia Moreno-Benavides este año no comprará regalos para nadie. Por lo tanto, dicha familia suplica no recibir regalos de ningún tipo en ninguna de las festividades navideñas compartidas.

Este decreto ley no se aplica a los menores de edad, que sí recibiran regalos de parte de la familia Moreno-Benavides, pese a que debido a su corta edad aún no puedan trabajar en las minas de zinc y ganar así un salario digno con el que devolver el cumplido."



Doncs ja està dit. Estalviem nosaltres i estalvieu vosaltres... o no? o si? o jo que sé?

Ara bé!!! nosaltres no volem imposar res a ningú! Així que no tingueu manies si voleu fer-vos regals entre vosaltres. No voldria que aixó es convertís en una manera de coartar els vostres impulsos maníaco-depresius que un impeleixen any rera any a consumir de manera compulsiva.


Dicho esto, me retiro a mi cubil. Nos vemos pronto!! Un abrazo a todos.

El abrazo es gratuito.



El cubil no. Horario de Lunes a Sábado de 8:00 a 20:00. Adultos: 20 €. Niños y seres subhumanos: 10 €.


Orlando "el aguafiestas" Moreno


PD: lo de las minas de zinc era broma. El negoci està a les mines de sal.


3 comentaris:

Dolors Ribes ha dit...

Ostres tu! m'has deixat sense paraules... bé, per la meva part no tinc gaire cosa a objectar,possiblement perquè la meva economia no és que sigui de guerra sinó més aviat d'apocalipsi nuclear :D
De totes maneres deixem que passin els dies, no oblidem que els regals els porta el Pare Nadal....:D :D

Darline ha dit...

Ei familia! Tot i que jo (evidentment) "secundo la moción" només volia fer-vos saber que jo no tinc res a veure amb el color que ha pres aquest post... jo només li he donat seques amb botifarra per dinar... si s'ha pres alguna cosa després ja no ho puc saber... Tot i que... veieu que dur és el meu dia dia vivint en una atmòsfera rica en absurd...

Per cert el Cubil fa vacances el mes d'agost, ponts i festes vàries :P

Cat ha dit...

Vaja...
bueno pos ja anirem perfilant el nadal aquest any!